Post by enuncolneustow on Feb 15, 2022 9:43:22 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Vlinder Story: Dress up games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Vlinder Story: Dress up games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp tokens ▞▞▞
▞▞▞ Vlinder Story: Dress up games 2022 version ▞▞▞
dette er bare en app som har annonser mer enn spilling😒
En annonse dukket opp bokstavelig talt ett sekund etter lansering første gang. Jeg fikk ikke engang se splash-skjermen eller gå inn i spillet. Umiddelbart avinstallert.
Alt for mange annonser
Når jeg så på annonsen for en kjole, og rett når jeg tok på meg kjolen, ga den meg en annen annonse, og det meste av det der må du se en annonse. DET ER MANGE ANNONSER
Det er veldig morsomt å spille, og du kan gjøre mange ting på det
det er et bra spill, men når det kom en annonse, tilbakestilte den alt jeg gjorde
Et par annonser ellers bra
Spillet er bra, men det er for mange tillegg
Så datteren min spilte dette spillet, jeg lurte bare på hvorfor karakterens hudfarge endres når jeg gjør makeover? Og antrekk?
Åååå for mange annonser
For mange annonser. Du trenger et tillegg for alt. Jeg hater det når spill har så mange annonser, men jeg har et spill med utallige mengder annonser.#dontgetit.
Dette spillet er fantastisk og har knapt etterslep eller feil.
Anbefaler ikke å installere dette fordi alt det er bare annonser annonser annonser og flere annonser ingen tid til å faktisk gjøre noe det gir deg energi til å se en annonse for å få klær, som på juledress-opp-nivå den eneste måten å få faktisk juleklær er å se et tillegg. Det var enormt bortkastet tid
STOPP MED ALLE ANNONSENE JEG FÅR HVIS DU SOM ETT HVERT 5. MINUT, MEN IKKE HVERT 13. SEKUND!!
Dette er morsomt og stilig og underholdende moro det er underholdende morsomt og stilig
det er et veldig bra spill og det er veldig underholdende for barn å spille, så det er derfor jeg gir det en 5/5
Online puba yan Kung online di ko po ipapasa
Uansett hvilken avatar jeg velger er det alltid hvit hud og blå øyne!
Det er et bra spill, men i dette er det så mange problemer at jeg ikke kan fortelle problemene
Jeg gjør dette bare fordi jeg vil ha den gratis lukkingen, men jeg vil gi den 2 stjerner fordi jeg hater det faktum at vi må se annonser for alt som bare de stygge klærne er "gratis", som er et stort minus
Det er veldig gøy
dette spillet anbefales på det sterkeste! moroa er uendelig her! det er så mange ting som tilfeldig tilgang, endre profilen din, laste opp bilder, kle seg ut utfordring og mer! Jeg liker at når du laster opp bilder, får du så mange likes! det er så mye klær, negler og sminke som du kan bli kreativ med og vokse stilen din over tid! så hvis du liker å designe en karakter, få dem til å ha spa, pusse neglene, velge sminke, velge klærne deres, så prøv det.
Det er gøy og jeg kan få mine egne figurer.
Pokémon UNITE Ação dhit
Prøver fortsatt, kommer tilbake for vurdering
Antall annonser på denne appen er en absolutt spøk. Jeg forstår nødvendigheten av annonser og har vanligvis ikke noe imot dem, men du kan ærlig talt ikke komme deg gjennom 30 sekunders spilling uten at en annonse dukker opp, etter en stund blir det bare frustrerende. Grammatikken her er også veldig dårlig, det er mye å forbedre i denne appen. Grafikken er alt som er bra med det, ellers er det bortkastet nedlasting. Vil også nevne at det er en feil i hudtonen, fordi den alltid er hvit.
Gøy søl
Dårlig kvalitet jeg hater det
DET ER SÅ MANGE IRREGENDE TING I DETTE SPILLET!!! DU KAN IKKE ENGA FÅ EN DREDS FORDI DE LATTER DEG IKKE SE N LEGG TIL FOR EN DREDS!!!?
Vlinder Story: Dress up games Dažādas spēles vajq
BESTE SPILLE NOENSINNE (selv om annonsene er irriterende..) DET ER EN MILLION TING DU KAN GJØRE I DETTE SPILLET (bortsett fra å spille med mennesker)
Fryktelig det er et dumt spill det tar for lang tid å laste ned og en jente du ikke engang får lov til å ta det fra meg, ikke last ned dette spillet
Dette spillet suger det er 25 000 annonser i sekundet jeg får at du trenger penger, men det gjør det veldig ubehagelig hvis det ikke var så mange annonser at det kan være gøy
Eh det er greit.
Dette spillet er ganske kjedelig, det er ikke mange "morsomme" ting å gjøre. Også noe jeg ikke liker er når jeg velger å kle den svarte kvinnen, det fikk meg til å kle den hvite kvinnen. Vær så snill å endre det fordi jeg vil kle på en svart kvinne. Hvis du ikke vil endre det, så gjør i det minste alle avatarene dine hvite, selv om folk kanskje ikke vil spille da.
Grunnen til at jeg har gitt denne appen tre stjerner er bc jeg forstår ikke hvorfor det er så mange annonser, men hvis du ikke har noe imot å se 15 annonser hvert 5. minutt er det et ganske morsomt spill
elsker den, men... den har SÅÅÅÅ MANGE TILLEGG! Jeg kan ikke gjøre en eneste ting fordi alle tilleggene 😕
Jeg personlig synes ikke det er særlig interessant
Dette spillet er veldig morsomt. Grunnen til at jeg ga den denne prisen er fordi den har mange annonser. U ville bare bli ferdig med en og 2 minutter senere ville jeg få en annen på. Jeg kan knapt spille uten at et tillegg stopper meg.
Det er veldig kjedelig.
Jeg elsker det, men til mange legger til
Dette spillet gir meg ut, og jeg liker det ikke
Vlinder Story: Dress up games Santai epbi