Post by enuncolneustow on Feb 15, 2022 9:55:37 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Swordigo ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Swordigo IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodin häiriökolikot ▞▞▞
▞▞▞ Swordigo 2022 version ▞▞▞
Swordigo Piedzīvojumu spēles cmr
Hyvä mutta jos en pääse eteenpäin nii rageen
Peli on liian vaikea, menetän aina Ice Bossin luolassa. Aina!! Ja olen jo hukannut 4 terveyspulloni. Ja silti menetän hänet
Paras peli koskaan erittäin siisti, mutta voitko lisätä lisää aseita uuteen päivitykseen plz🖒
Pidän siitä, mihin tämä oli menossa. Keskity nyt enemmän pelin helppouteen annetulle mekaniikalle. Hieno grafiikka. Minua kiehtoi tasoitus alustalla. On potentiaalia.
Ihan syvältä
Paras pelattu peli.. nyt olen saanut 3 tähteä, jotka annoin...vaiheet menivät edelleen hämmentäväksi, kun poistin pelin...en voinut tietää minne mennä...nii 3 tähteä kaiken kaikkiaan on hämmästyttävää!!
2. osaa odotellessa 5 vuotiaasta.....🔥 Niin hullua ja kaunista ja seikkailuja ja muutama tuhat asiaan liittyvää sanaa peliin!!!! 🤩🤩🤩 Jos halusit seikkailua..... Tämä on sinua varten. Se on niin eeppinen peli, joka kerran tullut suositummaksi voi helposti voittaa pubg tai ff latauksissa!!!! Rakastin tätä peliä... Niin kaunis 💖... Ole hyvä 2. osa🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Swordigo Pustolovske igre saoc
Rehellisesti sanottuna tämä peli on yksi kaikkien aikojen parhaista rpg:istä, mutta syy yhden tähden luokitukseeni johtuu vaikeustasosta, Mage Blade -kammiossa on mahdotonta päihittää pomoa, tämä peli on hyvä, mutta heidän on vähennettävä vaikeusaste
Olen juuttunut sellaiselle tasolle, että minun piti poimia laatikko ja laittaa se tasolle, jotta portti voisi avautua, menin sisään, tein mitä minun piti tehdä, mutta nyt minun täytyy mennä takaisin portin läpi, mutta se on kiinni. Miten ihmeessä minun pitää päästä ulos nyt?
Tämä peli on aivan mahtava. Yksi elämäni parhaista seikkailupeleistä. Pidä se sellaisena kuin se on. Mutta lisää myös joitain online-ominaisuuksia. Kuten: online-pomo-ratioita, auta ystäviä, lähetä lahjoja jne.
Tämä peli on hauska ja siinä on paljon potentiaalia. Toivon, että kehittäjät olisivat valinneet toisenlaisen taidetyylin. Grafiikka on kuin vanha veggietales-jakso. Outoa 3D:tä kuin silloin, kun he aloittivat 3D-animaatioiden tekemisen. Se on muuten hyvä peli, joka muistuttaa super Zeldaa. Yllättävän pitkä peli, joka on loistava. Paljon polkuja ja alueita ja pomoja.
Tämä on hämmästyttävä peli, olen pelannut sitä useita kertoja. Toivon, että jos se lisäisi moninpeliä, se olisi hauskaa
Pitäisi antaa vihjeitä joihinkin kohtiin, joihin pelaaja voi juuttua. Kaikki muu oli hyvää
Jos haluat haasteen, tämä on sinun pelisi. Törmäsin siihen satunnaisesti pelejä etsiessäni. Minun on sanottava, että en ole pettynyt tähän peliin. Se on täynnä mysteeriä, ongelmanratkaisua, toimintaa, seikkailua ja monia muita hienoja asioita. Tämä peli on minulle niin hauska, mutta myös haastava. Tarvitset paljon kärsivällisyyttä tämän pelin kanssa, mutta se on palkitsevaa myös rihmasten ja miekkojen kanssa. Minulla on tällä hetkellä kaikki rihmastot ja rautamekka. Suosittelen kokeilemaan tätä peliä🔥
Tämä peli on aika hyvä. Grafiikka ei ole hämmästyttävää, mutta se on pointti. Pelattavuus on hyvä, mutta vaikeuskäyrä on järjetön loppua kohti. Suosittelen, kunhan olet valmis jauhamaan vihollisia jonkin aikaa.
Hmm hieno peli, mutta sain idean lisätä tasoja, mikä tekisi pelistä mielenkiintoisemman
Tämä on hyvä mobiilipeli. Nautin sen pelaamisesta. Se on kuitenkin järjettömän turhauttavaa, kun edistyt. Täydellistä ajoitusta ja täydellistä hyppäämistä putoavien kivien kanssa vaativat jaksot ovat vain vähän liikaa. Ja kaiken lisäksi säätimet eivät vain reagoi toisinaan ja se on yleensä keskellä täydellisyyttä vaativaa jaksoa. Liian korkea turhautumismittari minulle.
Tämä peli on todellinen mobiilihelmi, voitin juuri viimeisen pomon ja ihailen tätä peliä. Lisäyksiä on vähän, ja taistelu (vaikka toisinaan turhauttavaa) on todella hauskaa ja tyydyttävää. Tietysti siinä ei ole AAA-grafiikkaa, mutta mobiilipelien sujuvuudesta en todellakaan voi valittaa. Oikeastaan ainoa asia, josta voin valittaa, on se, että jotkut pomot tuntevat olonsa hieman kopioituiksi. Kaiken kaikkiaan tämä peli on vaivan arvoinen, jos pidät toiminnasta, tasohyppelyt. Kiinteä 8,5-10. Jatka hyvää työtä.
Itse asiassa se on mukava peli, mutta ongelmana on, että iPhoneni on vaurioitunut tämän pelin takia painikkeiden takia, joita meidän on painettava hyvin pitkään, mutta se on upea peli, minkä vuoksi annoin 1 tähden, älä lataa, jos puhelimesi on uusi. vaurioituu 2 tai 3 kuukaudessa
Hyvä peli, mutta ei ole koskaan saanut päivityksiä
Kuka tollasta haluis pelata?
En ole koskaan jättänyt arvostelua, mutta nyt minun on sanottava, että tämä peli oli mahtava. Hauskaa ja yllättävän haastavaa. Hyvin vaatimattomalla, matalalla polygrafiikalla kehittäjät tekivät erittäin vaikuttavia muutoksia vaihtelevilla teemoilla pelin aikana, mikä piti käyttöliittymän viehättävänä. Hauska lisäys oli kyky nostaa tasoa ja edetä hahmossasi ilman hässäkkää äärettömän taitopuun kanssa. Myös animaatiot olivat huippuluokkaa. Hienoa työtä, tämä peli ei jätä sinua tyytymättömäksi.
Hööööö
Tämä peli on niin mahtava, että olen niin iloinen tämän pelin pelaamisesta, että suosittelen tätä peliä. Syynä on se, miksi annoin sille 4 🌟 cuzz, pelasin sitä tonneittain, 2-3 vuotta, mutta huomaan, että heidän on nooo päivityksiä ja uusia asioita tutkittavana, olen niin kyllästynyt pelaamaan yhtä asiaa uudestaan ja uudestaan. Joten pyydän 🙏🙏 luojaa, että plzzzzz päivittää tämä peli ja lisää uusi taso tai tutkittavaa 😭😭. Tai muuten luo swordigo 2, jotta yleisö arvostaa sitä enemmän plz Siinä kaikki.
Niin yksinkertaista ja helppoa, ja lisäksi mainoksia on liikaa? Olen pyytänyt peliä poistamaan mainokset, koska niitä on niin paljon. Et ansaitse ansaita rahaa marion repeämästä.
Hieno peli pelasi sitä ennen, mutta en laittanut 5 tähteä, koska olen lopettanut sen niin monta kertaa, että se vaatii päivityksen, ehkä voit lisätä uusia paikkoja, uusia vihollisia, enemmän pulmia tai uuden tavan käyttää miekkoja
Törmäsin satunnaisesti näkymättömiin seiniin, mutta kun yritän uudelleen, voin juosta tai hypätä läpi. Erittäin ärsyttävää, kun yrität hypätä toiselle alustalle, mutta osui näkymätöntä seinää!
ihan paras
abes odessesy vs zelda vs final fantasy vs mario! tarpeeksi hyvä pieni tarina pitää sinut mukana, grafiikka on söpö kuin old skool ps/n64 -tyyli, haastava ja turhauttava tarpeeksi, jotta haluaisin hakata päätäni seinään (mikä on periaatteessa hyvä asia 🤣) wkd ilmainen peli 10/10 maksaisi numerosta 2 aina lataa tämän kaunokaisen puhelimeni huipputyön kehittäjille! pudotti yksi tähti tho, koska pilvi säästää on lisättävä ... käyn läpi puhelimia kuin lihava lapsi kfc:n kautta ja se jauhaa minua, aloita uudestaan!
Jussi Mäkelä
Pelinhallinta on niin huono. Et voi hypätä korkeammalle..
Tehari
onko peli ok? Luulen, että peli voisi käyttää hieman enemmän tarinaa ja voisi työskennellä sen taistelussa, se on tapa tehdä paljon vahinkoa saadakseen alhaiset hv ja jauhamistasot on ärsyttävää, säätimet meh, mutta sielukiteitä on ärsyttävää jauhaa.
Ainoat asiat, jotka pysyvät viidestä tähdestä, ovat tulipallokäytävät maailmanpäässä. Ja se tosiasia, että et voi sisältää enempää kuin 1 terveysjuomaa kerrallaan
Se oli ok, mutta alkoi hämmentyä, varsinkin maisemien ja temppuhuoneiden suhteen, ja se sai huimaukseni käyntiin ja sai minut huonovointiseksi.
Hieno idea
Grafiikka on niin hyvä, mutta ainoa ongelma on hyppy. Jump ei toimi kunnolla pelissä, joten en pidä pelistä Ja useimmat ihmiset eivät voi tehdä chamber of megabladen hyppytehtävää. On liian vaikeaa hypätä korkeammalle. Korjaa se.☹️😕😟
Peli on virheetön. Pieniä vikoja, mutta siinä se. Ongelma on - peli on liian vaikea - ainakin pomot. Pomot ovat niin kovia, että niitä on mahdotonta voittaa. Opetusohjelmasta puuttuu, joten se ei ole ystävällinen ihmisille, jotka ovat uusia pelaamisen parissa. Tästä huolimatta tämä peli on parempi kuin useimmat rpg 2d -pelit.
Talking Angela Entretenimiento hddl
No itse pelissä on hieno, ja siinä on kunnollinen juonigrafiikka... Asia, joka todella suutti minut, oli se, että ohjaimen tukea ei ollut, miksi annoin sille 3 tähteä yli 5:n näytön käyttäminen oli valtava kipu. Ja teki pelistä paljon vaikeamman kuin sen piti olla. Lopulta voitin sen, mutta tätä ei kannata toistaa, ellei ohjaimen tukea ole otettu käyttöön
Luulen, että ongelma on siinä, että yritys ei yritä tehdä toista peliä, mutta jos heillä on enemmän hahmoja ja mielipiteitä, eivätkä ne anna siitä näyttää siltä, että se on vain yksi puoli kuin paperi
Se on hieno peli. Itse asiassa olen ladannut ja pelannut sen useita kertoja näiden neljän vuoden aikana, mutta uskon, että voit vielä parantaa. Ehkä lisäämällä muokattavia esineitä tai tekemällä toinen, joka jatkaa tarinaa ja ehkä antaa ypun leikkiä mestarina nähdäkseen kuinka hän oli nuorempana. Henkilökohtaisesti rakastan peliä, mutta en antanut 5 tähteä, koska mielestäni et parantunut tarpeeksi viime pelikerran jälkeen.
Tämä peli on tappava sopimus arcade-seikkailuihin. Siinä on mukava yleinen juoni. Melkoisia yllätyksiä. Ja on todella hauska pelata. Sanoisin, että grafiikka on hyvä mobiilisovellukselle. Ja ainoa ongelma minulla oli se, että hankin viimeisen aseen ennen toiseksi viimeistä aseen (koska tämä ase on vaikeampi hankkia kuin viimeinen ja luota minuun tässä😉). Joten minusta tuntui pahalta, koska en voinut kokea kuinka se toimii. Muuten hieno peli.
Oli hauskaa saada tällainen peli ja jopa nähdä, että tällaisia pelejä todella on olemassa, mutta tarina ei ollut niin kiehtova, mutta nautinnollinen.Aspectilla oli samanlainen pelattavuus kuin suositulla vanhalla Mariolla!!! Mene katsomaan näitä pelejä ja halua nähdä näitä pelejä tulevaisuudessa
Pelin kulku on kunnossa, mutta palapelit ovat hämmästyttäviä. Sinulla on oltava 200 älykkyysosamäärää tehdäksesi nämä pulmat. Niissä ei ole mitään järkeä. Varsinkin kun kyseessä on lasten leikki.
Olen saanut pelin valmiiksi 100%. Mutta annan vähemmän arvosanaa, koska kehittäjä unohti pelaajat. He tekivät pelaajan tappamisesta niin helppoa vihollisille, että pelaaja ei joskus pidä siitä.
Minä rakastan tätä peliä. Se näyttää hyvältä ja kaikki on niin kaunista, jopa äänet. Ainoa ongelma, jonka tunnen, on ohjeiden puute, kuten minne mennä. Wga-suuntaan minun täytyy mennä. Olen vaeltanut ympäriinsä viimeiset 15 minuuttia, en tiedä minne mennä😂😂😂