Post by tabripoconma on Mar 17, 2022 9:34:01 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Join \u0026 Strike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Join \u0026 Strike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder för oändliga mynt ▞▞▞
▞▞▞ Join \u0026 Strike 2022 version ▞▞▞
Extremt mycket reklam
Bra
Ganska underhållande spel. Har inte alltid en video för uppgradering. Du spelar åtminstone inte samma sak om och om igen.
Bra, riktigt kul
Jag älskar spelet, väldigt få lägger till och de kommer efter typ 5 spelomgångar. Jag tycker att det är riktigt beroendeframkallande och roligt, så kolla in det. Du kommer inte ångra dig.
Mer reklam
Den enda anledningen till att jag avinstallerar är hur du spelar lägger till mitt i spelet, annars är det fantastiskt spel
Vill inte ha en bonus genom att titta på en annons... Bli tvungen att titta på annonsen och ingen bonus Skruvutvecklare som denna
Annonser på varje scen. Superirriterande
Vad hände med spelet?Varför så många annonser helt plötsligt?Gör spelet knappt roligt.Om detta inte ändras avinstalleras det.
BH spel
Försöker titta på annonser för trippelmynt och det kommer inte att visa några tillgängliga annonser...det är lite irriterande, men det är ett fantastiskt och beroendeframkallande spel. ÄLSKAR DET...
Jast paly
För mycket tillägg, mindre speltid mer tilläggstid
HEJ Spela Among us zombie skeld Ja
Jag älskar det här spelet, det är väldigt roligt och intressant, alltid något nytt att se fram emot
SHEEEESH! SÅ BRA! Fortsätt arbetet. Annonser är inga problem, jag stänger bara av mitt wifi eftersom det inte är multiplayer! Lätt. Du gjorde ett bra spel.
Gillar spelet och skulle ge 5 stjärnor men jag kan inte samla in rundmultiplikator eller bonuskista eftersom det inte finns någon tillgänglig video att titta på men så fort jag trycker på claim eller nej tack-knappen går den direkt till en annons/video. Vid raid stämmer inte spelarens rörelser och skärmens rörelser ihop, vilket orsakar en fördröjning så att spelare kan komma ikapp med gruppen så att fiender kan omringa och döda dig
Join & Strike Ação etap
så så...
Det är sååååå bra, inte många tillägg 😆🐕🏠 det är bara det bästa surfplattaspelet jag någonsin spelat 😇
Behöver mycket tålamod bt det ger dig en fantasitillfredsställelse 🤠
Bästa spelet någonsin detta spel behöver massor av likes och favoriter
Det står "det här spelet har inga annonser 😳" när det har många annonser
5 sekunders nivå leder till 30 sekunders påtvingade och 1 minuts valfria annonser.
Bra sätt att döda tiden
Det här spelet är trevligt men varför det inte installeras Jag har mycket utmärkt wi-fi-anslutning men det händer inte
Wow, annonserna är inte mycket som inga annonser och spelet är roligt det här spelet är sååååååå fantastiskt!😊
Det är ett coolt spel, men när jag klickar på videon för att få belöningar är resultatet inga videor tillgängliga sedan 3 dagar
Alldeles för många tillägg dyker slumpmässigt upp men roligt spel förutom det.
Annonsen säger "Detta spel har inga annonser" men när du installerar det kommer du att se mer än ett fåtal annonser. Det finns faktiskt miljoner jämfört med vad det lovade.
Join & Strike Aksiyon akfk
Det här spelet hävdar att det inte finns några annonser i annonsen men det har annonser
För många annonser. Annonser som kommer utan val och inte ger några belöningar är de värsta
Join & Strike Akcijske igre chy
Bra, men många annonser
Fantastiskt spel mycket roligt men måste titta på 1000 annonser för att komma någonstans i spelet
Spelet är roligt men totalt orättvist, de kan spela annonser efter varje nivå men när jag vill spela en annons för att öka mina framsteg säger det till mig att det inte finns några annonser. Helt gynnar programmerarna ingenting för spelaren, så vad är poängen. Jag avslutar den här nivån och tar bort 😅✌
Learn Spanish - Español Ta’lim wdww
Behöver du något att göra i några minuter medan du väntar eller behöver döda lite tid .detta är 1 för dig 👍
Join & Strike Akcja mmov
Spelet slutade plötsligt fungera just nu 😡😠 men det var så så intressant 🤧😒